Alla inlägg den 24 september 2010

Av Liie - 24 september 2010 02:31

Extremt dålig uppdatering måste jag säga!

Försöker att leva livet så mycket som jag bara kan, försöker att tänka så lite som möjligt och koncentera mig på mig själv och mitt välmående.

I lördags drog vi till Värmdö på höstfesten och jag är riktigt glad för att jag följde med!
Lollo och jag gled omkring, träffade roliga men även mindre roliga människor.
"Är det jag som är full...eller är du snygg?"
Råttgift eller inte så var skorna helt plötsligt redigt sneslitna och det gick inte att hålla rätt kurs... alltså rakt fram!
Det här var något jag verkligen behövde! En helkväll med roligt folk, trygghet, bra musik, och alkohol!

Tack till er som gjorde min kväll!


I helgen får vi se vad som händer, det var prat om att gå ut imorgon (fredag) men jag hoppar nog det av diverse anledningar, men glider eventuellt förbi Moonshine och hälsar på glatt folk på lördag.
Ska hinna med att fira min kära mors födelsedag också såklart!

Idag blir även min lilla skrutt 5 år!   


Nu är det dags att fortsätta lyssna på nya favoritlåten "Om vi inte", Tack Lollo  

Ovido - Quiz & Flashcards