Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Liie - 4 oktober 2009 21:45

Man vaknar av att det är grått och tråkigt. Halsen värker, huvudet spränger och kroppen känns helt förstörd av all feber under natten!

SKIT!
Gick upp och blev väl lite gladare av att möta Kenthas glada men dock lite slitna ansikte. Kände att det var rätt person som var på besök för då behövde man inte vara så extremt trevlig.
Sen var jag tvungen att åka upp och städa och greja hos farmor och farfar eftersom det kommer någon tant imorgon.
Helt slut när jag kommer hem och självklart har vi mer spontana gäster då.

Jag är ledsen men jag mår inte tillräckligt bra för att orka vara trevlig idag :P

Av Liie - 4 oktober 2009 02:38

 

"You will always be surrounded by true friends."

 

 

Jag har ett enda ord för dagens fortune cookie - BULLSHIT!

Av Liie - 4 oktober 2009 02:20

Helt ärligt nu.

Jag har tappat Allt förtroende för Alla!

Finns bara En enda person som jag litar på i den här ruttna världen och det är min Vessla, min älskade Linda <3


Sen får ni väl "ursäkta" att min blogg bara har blivit sjukt hatisk, negativ och patetisk.. Men ska jag vara ärlig? Jag kan FAN inte bry mig mindre!!

Ge mig en anledning till varför jag skule bry mig när ingen annan jävel gör det?!

Av Liie - 4 oktober 2009 02:18

-  Nej jag glömde säga att hela den här fucking månaden är dömd till ett helvete.. eller ska vi säga resten av mitt "patetiska" liv?




Åhhh... HATA!

Av Liie - 4 oktober 2009 02:16

Den här helgen var tydligen dömd till att bli ett helvete redan från början.
Jag förstår mig inte på folk ALLS!

Tack Vesslan min underbara älskade vän för att du finns där för mig!

Jag har inte ens ord för hur mycket du betyder!
Finns INGEN som du!

Ovido - Quiz & Flashcards