Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Liie - 22 oktober 2009 00:21

Idag har jag varit duktig och lämnat in fler CV till ännu fler butiker, hoppas på att få lite svar snart!
Körde pappa till jobbet och tog sen en snabb kaffe med Vesslan innan hon blev hämtad och drog vidare till tälje!


Har haft det rätt jobbigt en tid nu och kände att det blev lite för mycket av allt så jag tog en sväng till kyrkogården och satte mig vid mina "nära och kära".
Kändes bra att få rensa ur huvudet lite. Jag vet att folk tycker att jag är störd men jag mår bra av att sätta mig hos dom och bara få ur mig allt, även fast jag vet att jag inte får något svar direkt.. Sån är jag.
Jag har alltid känt en slags trygghet på kyrkogåren.
"Det är inte dom döda du ska vara rädd för, det är dom levande du ska passa dig för"


Både jag och mamma hade hört Erik Hassles nya låt och tänkte på morfar.
Mamma berättade att morfar alltid sa att man skulle köpa blommor till folk medans dom levde, inte när dom var döda. Så dagens låt bilr Erik Hassle - Don't bring flowers after I'm dead.



Vuxen-poäng till Daisy och Hanna som gav sig på att dricka kaffe med mig ikväll! Duktiga flickor!
Jag gillar att personalen på shell till och med säger "ses imorgon" när jag går ^^


Nej nu har jag lyckats fördriva tiden och ska hämta pappa på jobbet!




Don't bring flowers after I'm dead!

Ovido - Quiz & Flashcards