Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Liie - 24 oktober 2009 16:10

Ja jag hinner tyvärr inte blogga ordentligt nu, måste göra mig i ordning.
Ska snart ner till Vesslan med grejer och sen hämta Johansson och Bobban tror jag och sen drar vi till Mongos fest.
Lite kaos just nu, ska vara barnvakt åt min lilla skrutt boxer tik snart också så jag måste hinna ifrån festen, hämta henne och sen köra Vesslan osv..
Ja vi får hoppas att det blir en lyckad kväll iallafall..
Hela familjen är antagligen hos Mongo och jag har saknat dom sjukt mycket <3


See you later !

.

Av Liie - 24 oktober 2009 02:36

Snälla låt mig bara sova..

Den här sjuka sömnbristen driver mig till vansinne!

Av Liie - 24 oktober 2009 01:51

Har haft en underbar dag med min kära Vessla!
Tack för att du alltid får mig att skratta!
Vi gled till forum och gick runt och ville bara köpa typ allt vi såg, men jag nöjde mig med en ny mössa och Vesslan köpte lite hårfärg och grejs.
Vi gled runt och var bara allmänt flummiga och kom fram till att om någon hörde våra samtal som vi har när vi är ensamma så skulle folk tro att vi rymt från ett psyke!
På konsum trodde folk iallafall att vi var väldigt glada i hatten ^^ eller runda om fötterna..
Träffade Mongo och Bäver också, men dom verkade inte riktigt uppskatta vårt toppenhumör :P
Hur som helst, det var en rätt bra dag faktiskt... enda tills typ nu..


Dagens låt blir iallafall Celine Dion - Alone för att den bara är helt sjukt bra, I love it!
Det svåra är bara att låta bli att gråta när jag hör den ^^



Ovido - Quiz & Flashcards