Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Liie - 12 oktober 2009 02:00

Om jag bara kunde läsa dina tankar så kanske jag hade varit mindre påfrestande för dig.
Om jag bara visste vad som rörde sig i ditt huvud när du ser på mig.
Om jag bara visste vad som var fel?
Om jag bara visste varför?

Om.. jag bara hatar det där ordet.. Om..

Om, Om , Om..


Allting i huvudet är bara som en enda stor orkan just nu.
Jag trodde att det hade lagt sig, men nu är det tillbaka igen..

Av Liie - 12 oktober 2009 01:48


So baby don’t worry,
You are my only,
You won’t be lonely,
Even if the sky is falling down



Av Liie - 12 oktober 2009 01:00

If it makes me happy ..
Then why the hell am I so sad?  Gråter

Av Liie - 12 oktober 2009 00:50

 

"It is the simple things that make you happy."

Ovido - Quiz & Flashcards