Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Liie - 17 oktober 2009 14:53

Jag känner mig bara så otroligt maktlös..

Jag har ingen aning om hur jag ska kunna hjälpa dig när du inte vill prata?
Varför har du inte sagt något tidigare?
Du måste ju förstå hur rädd jag blir.
Det här känns värre än sist. Då kom allt bara pang boom, men nu går man bara och väntar..
Jag förstår att du är rädd, det är jag med!
Men vi har gått igenom så mycket så vi borde klara det här också.

Av Liie - 17 oktober 2009 04:36

Nu är det såhär..
Egentligen ska jag inte ens behöva skriva det här inlägget för folk borde ha mer respekt.
MEN uppenbarligen är det inte så, så nu tänker jag göra klart det här en gång för alla.
Min mobil är ett jävla stressmoment för mig. Den kan även vara en stor anledning till mitt snart blödande magsår!
NÄR jag INTE svarar på min telefon så finns det en anledning till det.
Och eftersom folk tydligt har visat att dom inte förstår så tänker jag förklara det ingående så jag slipper få alla dessa SURA, DRYGA, OTREVLIGA och helt enkelt FITTIGA sms eller kommentarer..

Anledning nr ETT. Jag är UPPTAGEN! (Ja, faktiskt, till och med jag kan ha viktigare saker för mig än att sitta och passa på min jävla telefon)


Anledning nr TVÅ. Jag är ute med hundarna! (För ja, jag har börjat med att lämna den hemma för att jag helt enkelt inte orkar koncentrera mig på mina två monster samtidigt som jag försöker lösa världsproblem i telefonen)


Anledning nr TRE. Jag sover. (Ja, tro det eller ej, men ibland gör jag faktiskt det!)


Anledning nr FYRA. Jag känner helt enkelt inte för att prata med NÅGON för tillfället, för att jag eventuellt har en riktigt DÅLIG dag (Till och med jag är så mänsklig att jag inte pallar ibland)


Anledning nr FEM. Jag tar hand om någon av mina vänner (För JA, jag kanske inte tycker att det är lämpligt att sitta och snacka i telefon när jag tar hand om en kompis som verkligen mår SKIT, vilket faktiskt händer ganska ofta!)


Anledning nr SEX. Jag Jobbar!

Anledning nr SJU. Jag har inga pengar på telefonen och inte råd att svara på sms från folk som inte har comviq. 



Så lägg bara ner! Alla som känner mig borde veta att jag hör av mig så fort jag är klar med det jag håller på med.
Det är bara att acceptera. Eller FUCK OFF!
This is me, Take it or leave it!!!

Ovido - Quiz & Flashcards