Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Liie - 16 oktober 2009 17:00

Grattis på födelsedagen gubben!
Elias, du skulle ha fyllt 20 år idag, men du blev bara 16 år gammal.
Du hade hela livet framför dig men den 5 Februari 2006 lämnade du oss.

Det känns fortfarande som igår..
Du lämnade oss alldeles för tidigt!
Saknad av alla!


I ljust minne bevarad!
Vi kommer aldrig att glömma dig!


  

Av Liie - 16 oktober 2009 14:50

Jag fattar seriöst inte vad som är fel?
Har jag gjort något eller vad är grejen?
Jag börjar ge upp att försöka. Känns bara helt meningslöst..
Det är ju ingen annan som är villig att hjälpa till?
Så jag står återigen här i mitten och försöker förgäves hålla ihop ett gäng som egentligen är helt dödsdömt.
Jag förstår bara inte varför det alltid är jag som sitter fast? Varför det helt plötsligt är jag som är dryg, otrevlig och dum i huvudet?
Det är ju bara ni själva som förstör..
I give up. Det är helt kört!

Av Liie - 16 oktober 2009 01:59


There’s something about you that makes me cry..



Just give me a reason..


Av Liie - 16 oktober 2009 00:36

Jag saknar verkligen "familjen".
Att ett så stort kompis gäng verkligen kunde vara så tight!?
Livet kretsade ju typ runt er.
Ni var min familj!

Kommer ihåg när vi försökte oss på att göra ett "släktträd" så folk skulle förstå vår sjuka lilla familj.
När vi började rita så insåg vi att det bara vart en massa streck överallt.
Men vad gör det?
Men jag älskade verkligen er, det gör jag fortfarande!

Ni har betytt sjukt mycket för mig. Ni var min stora trygghet.
Och jag vet att jag sumpade allt, jag vet att ni kände att jag svek er..
Jag kommer alltid att försöka gottgöra det på något sätt.

Jag saknar oss <3
Pojkar små, ni kommer alltid att ha en enormt stor del i mitt hjärta
Och ja Linda, du har resten ;)

Ovido - Quiz & Flashcards