Alla inlägg under december 2009

Av Liie - 26 december 2009 04:13

leona lewis - happy.mp3
  
Found at bee mp3 search engine

Someone once told me that you have to choose
What you win or lose
You can't have everything
Don't cha take chances
Might feel the pain
Don't cha love in vain
Cause love won't set you free
I could stand by the side
And watch this life pass me by
So unhappy
But safe as could be
 
So what if it hurts me?
So what if i break down?
So what if this world just throws me off the edge
My feet run out of ground
I gotta find my place
I wanna hear myself
Don't care about all the pain in front of me
Cause i'm just trying to be happy
Just wanna be happy
Need to try a little bit harder?!

Av Liie - 26 december 2009 03:20

Med tanke på att typ 40% av mina vänner är julhatare så måste jag ju bara säga att jag älskar julstämningen !
Julafton blev dock inte riktigt som planerat men vi gjorde alla det bästa av situationen :)
Och skitungen verkade lycklig så då är jag nöjd :D

Idag kom släkten till oss så jag och kusinen tog en promenad ute i vintervädret och fick en mycket trevlig pratstund!
Mysig kväll med släkt och familj!

Fått massa kvalitéts tid med min älskade lilla gudson också :)

Hoppas att ni har haft en bra jul?

Av Liie - 24 december 2009 01:27

Ja som vanligt har vi ju kaos här hemma, men men.. det är ju bara jul en gång om året.

Vi har iallafall fixa en hyfsat fin gran, slagit in alla paket, fixat all mat som skulle göras idag, knäcken är klar och huset är sådär lagom julmysigt.

Hade till och med ett givande samtal med min kära kusin som jag inte pratat med sen i somras :)
Tänk att dom säger att vi beter oss som syskon, kanske är sant?


Det är iallafall fortfarande lite av snökaos här i sthlm så man kämpar sig forfarande fram ute pga allt modd. Usch!
Om folk bara kunde flytta på sina jävla bilar så plogbilen kan göra sitt jobb!



Ja imorgon bär det av till släkten, senare får vi se vad som händer.. Antingen fortsättning på vårat enorma snöbollskrig eller så blir det något annat.
Vi får se, vi får se.

Hoppas bara att det inte är någon som sitter ensam på självaste julafton :( Tyvärr så är det nog många som gör det och jag kan inte ta hand om alla även om jag hade velat!

Men God Jul på er så länge!
Hoppas att ni får en mysig julafton !


  


Puss & Kram



Av Liie - 21 december 2009 15:08

Ny dag, nya tag!

Av Liie - 18 december 2009 19:03



Vet ni vad? Jag ger fan upp!!


Inte värda att lägga ner energin på helt enkelt.

Av Liie - 16 december 2009 23:55


Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone..



Well maybe you think your lie is safe
But I read you like a letter, yeah like a letter
Your charm do not evens the pain
it feeds me with rage, and you do it again

Av Liie - 16 december 2009 23:46

Jag förstår seriöst inte hur du orkar..

Du kan sänka mitt humör från 100 till - 70000 på en halv minut.
Kom inte och säg att du bryr dig och vill hjälpa till när du själv är en enormt stor bidragande faktor till varför jag mår dåligt.

Kom inte till mig med problemen, för jag pallar inte längre.. Jag lägger ner..
Jag har gett upp hoppet!




Baaaaaah!



"Det blir inte värre än man gör det"        ELLER HUUUR?!

Av Liie - 15 december 2009 01:50

Resursbrist?


Roger var på väg att gå och lägga sig när hans fru sa att han hade glömt att släcka ljuset i garaget. Garaget låg i anslutning till huset och Roger hade precis öppnat bakdörren för att gå och släcka när han upptäckte att där var folk i garaget som höll på att plocka till sig av hans grejor.

Han ringde polisen och frågade om de kunde skicka en polisbil på direkten. Svaret blev nej. Polisen sa att alla bilar var upptagna och rådde honom till att låsa alla dörrar, så skulle de skicka en bil så fort det blev någon ledig.
- Okej, sa Roger, la på telefonen och räknade till trettio. Sen ringde han polisen igen:
- Hej, jag ringde nyss om att jag hade tjuvar i mitt garage. Ni behöver inte komma för jag har skjutit dem.
Sen la han på. Inom några minuter var 6 polisbilar, en helikopter, en brandbil och två ambulanser på plats. De tog tjuvarna på bar gärning.

En av poliserna gick bort till Roger och sa:
- Jag tyckte du sa att du hade skjutit dem...?
Roger sa:
- ...och jag tyckte du sa att ni inte hade några lediga bilar?

Ovido - Quiz & Flashcards