Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Liie - 15 maj 2009 19:37


Jag hade bestämt mig för att aldrig bli en sån här blogg person, och jag tänker inte bli det heller!
Det här är mest till mig själv för att få ut allt skit från hjärtat. Take it or leave it liksom.

Mamma är fortfarande väldigt sjuk, och jag känner att det börjar bli satans tufft nu.
Jag är inte riktigt tillräckligt stark för att ta allt som händer nu.
Kroppen börjar ta rejält med stryk.
Jag kommer inte ens ihåg när jag sov mer än 2 timmar per natt.
Allt är en stor jävla röra, inte ens hjärnan hänger med längre.. Inte för att den brukar hänga med ;)

Jag skulle vilja vara ute och gå med hunden och bara lyssna på musik och inte tänka på Nånting, men det går inte.
Jag önskar bara att jag hade haft Vikur nu. Oh god, I miss you so!

Jag vill bara lägga till ett STORT tack, till mina Underbara vänner!

Btw, Linda x2 - ALLTID. Lämna aldrig min sida!
"Finns det ett pris på verklig dumhet, då har jag redan vunnit."
Fan ta dig Linda för att du alltid vet allting om mig, att du alltid har rätt och att du bara är den absolut BÄSTA !!

Ingenting kan komma emellan oss två!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards