Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Liie - 17 maj 2009 00:39

"You may talk, you may walk
But don't start any trouble kid
You don't mess, with the best
So don't question the way you live"

Jag skulle kunna citera två miljoner låtar här, men jag ska inte trötta ut er för mycket ;P Det är bara det att det känns så helvete mycket bättre med alla låtar som man känner igen sig i. Att ha en låt och känna "asså det här är verkligen bara vår låt!"

Ja du Linda, alla låtar är våra ;) Allt ifrån "Ain't no mountain high enough" till "My immortal"

Vi har gått igenom så jävla mycket ihop, både på gott och ont!
Jag känner att jag har lärt mig otroligt mycket av allt som hänt, och jag önskar att andra kunde lära sig av mina misstag.
Dessvärre är det inte så enkelt eftersom det verkar som att alla måste lära sig av sina egna misstag.
Men jag önskar verkligen Ingen det helvete som jag har gått igenom i mitt liv. Vissa saker är bara inte okej, och det har jag inte insett förrän nu, 20 jävla år senare.

Men samtidigt har jag blivit sjukt mycket starkare.
Och jag tänker verkligen satsa på det här nu.
INGEN ska få sätta sig på mig mer, INGEN ska få trycka ner mig!

"För jag är starkare än du, det har jag lärt mig nu"

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards