Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Liie - 29 maj 2009 19:32

Ja som vanligt så är ju det mesta i mitt liv katastrof och total kaos, så var även denna dag.

Allt börjar redan från morgonen när man tydligen hade 3 miljoner uppdrag att göra under dagen. INNAN jag skulle ut med tjejerna och Forden.

Poolen skulle fixas, folk skulle skjutsas till höger och vänster.

Vid nio lyckades jag väl typ komma ner till Linda som fick hjälpa mig med håret och allt.

Sen skulle vi hämta upp alla vid gamla stan.. VART parkerar du en 5,5 meter LÅNG bil bara sådär inne i gamla stan?
Ja precis, busshållplats blir bra för dom är väl redan klara?
Javisst, ungefär 4 väldigt arga bussar senare.

Fulla människor idag var verkligen inte min grej. och värre blev det när lyset på forden började fucka ur, och sen kom jag på att jag lyckats komma åt hel lyset som började dampa loss totalt :P

Jovisst, efter massa krångel och skit, var jag väl typ hemma igen vid fem?


.... Lugnt och skönt ! ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards