Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Liie - 31 maj 2009 21:20

Satt förresten och tänkte på gamla minnen och kom att tänka på när jag och "syster" var på Öland med mammorna.
Jag måste ju tillägga att det är ett bra antal år sedan nu så ni inte börjar undra..

Vi hade jävligt roligt den där gången faktiskt.
Det började med när vi åkte iväg för att käka middag på någon restaurang, då det självklart kommer farandes en hund... Men ingen ägare? 
Då vi allihop är hundmänniskor och extremt blödiga så kunde vi ju inte släppa den där hunden och började genast ta reda på vart den kom ifrån.
Började ringa runt och konstaterade att polisen endast kommer ut en gång per dygn (ungefär klockan halv ett på natten!). Ja så efter mycket om och men så tog någon annan av gästerna hand om hunden för att hitta dess ägare.

När vi lämnar restaurangen börjar vi misstänka att colan vi drack inte alls bara var cola. För det var ett hysteriskt fnittrande och mängder av "hallucinationer"  i bilen hela vägen hem till stugorna. ;)

Senare på kvällen bestämde vi oss för att gå ner till vattnet och ta några cider i sommarmörkret.. Efter några cider får syster (Becca) för sig att hon inte riktigt är sig själv utan självaste Jesus, och ger sig fan på att hon kan på vattnet ^^
Ja hur jävla bra det gick kan ni ju lista ut själva ;)

Dagen efter bestämde vi ju oss självklart för att bada och blåser upp vår lilla "båt", en mini gummibåt som typ två små barn ska klara av, dock inte vi..

Efter ett antal hyseriska försök att paddla den där satans gummibåten så inser vi att vi inte kommer någonstans alls... mer än att vi glider ut mer och mer mot havet ^^ Vi inser då snart att vi kommer att hamna i Polen om vi inte gör något drastiskt så vi klättrar ur den trånga båtjäveln och simmar med den in till land.

Ja, vad jag vill ha sagt med det här är väl bara detta : Lämna ALDRIG mig och Becca ensamma i en båt. Vi kan inte paddla och inte ro. Så vill ni ha båten kvar så gör ni nog säkrast i att lämna oss två på land! ;)

Av Liie - 31 maj 2009 21:13

Idag har det varit en helt underbar dag i solen.. ca 30 grader sådär? MEN, poolhelvetets jävla temperatur vägrar ju bara stiga.
Jag kan ju bara meddela att när man har legat och stekt i typ 6 timmar och tänker ta ett "svalkande" dopp, då är fan inte 16 grader så jävla roligt!

Det kändes ju värre än en jävla IS VAK!
Nej nu tänker jag bara gå och vänta på att det ska bli varmare där innan jag tänker ta livet av mig igen :P

Ni glömde väl inte bort era mammor idag? Det gjorde nämligen jag, men pappa räddade mig och kom med en blomma han hade köpt, så jag fick kompensera lite med att fixa middag. Sådär ännu en dag räddad !

Btw så var jag duktig och åkte och vattnade och fixade på graven, kändes rätt skönt att glida in där med cabben i värmen. Folk tittar ju rätt avundsjukt också och det gör ju saken ännu lite roligare ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards