Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Liie - 1 mars 2010 01:30

Om fredagen har jag väl egentligen inte så mycket att säga.
Däremot så var det nog den sjukaste men även den bästa lördagen någonsin!


Startade dagen med en nice dock regning tur ner till Trosa med Tobbe för att snön skulle skottas av från deras husvagn.
Vi gick i snön som nästan räckte upp till höften på mig, helt galet mycket snö och blött som fan blev det!



Senare träffade jag Vesslan (Min absolut bästa vän och andra hälft). Vi konstaterade ganska snabbt att dagen var helt sjuk då vi först åkte till en mack för att tanka bilen.
Denna mack vägrade ta emot pengarna och hade hängt upp sig på kvittoutskrift.

Vi åkte vidare till ett annat ställe för att tanka men där skevade pumpen ur totalt och tog betalt utan att vi ens hunnit få någon bensin, åkte då än en gång vidare till en annan mack men där gick det inte att få in kortet.
Till slut lyckades vi med en annan pump men inser då att vi står parkerade i inte en vattenpöl utan mer än sjö så att vi helt enkelt fick klättra in och ut ur bilen. (Observera att dessa mackar var obemannade)



Fördrev lite tid på ingenting och åkte, förbannade på diverse saker, hem till Vesslan en sväng.
Helt plötsligt slänger Vesslan ur sig "Vi åker till Uppsala" , jag funderade väl i typ en halv sekund och säger "Ja visst, vi tar en road trip till Uppsala"!

Klockan var då 23.30 ^^


Vi stack till shell, tankade bilen lite till, köpte kaffe och redbull och sen bar det av till Uppsala.
Jag kan inte ens förklara med ord hur skevt allt var både dit, där och efteråt.
Vi filmade en massa, lyssnade på mängder av sjuk musik och skrattade mer än någonsin!
Hittade stället med stort S, världens jävla drag! Dom hade ett riktigt jävla party och vi var rejält taggade.


Såg Massor av sjuka människor bl.a en snubbe som stod och pissade på en typ helt ny bil och killar i kortbyxor och solglasögon (som om att det inte var tillräckligt mörkt ute där mitt i natten).


Vi kom även fram till en massa saker som tex att flashiga platser drar åt sig flottiga människor, att det är väldigt många som cyklar i Uppsala, att polisen där måste ha väldigt lite att göra, och även att folk pissar ÖVERALLT..


Åkte hemåt igen efter äventyret och gled runt i city hemma, åkte hem till Vesslan, tillbaka till city, blev stoppade av polisen, träffade vänner, körde hem vänner till diverse platser, diskuterade med otippade människor, flippade på min bror Tottes eviga tjat om en jävla fågel(!!) och lyckades väl komma hem för att sova strax efter halv sex på morgonen.
EXTREMT övertrötta!



Värsta kommentarerna från resan:

Jag "Titta där har vi en...."

Vesslan "Trashig hoe?!"

-

Vesslan "Vart fan ska vi nu? Det kommer en rondell här"
Jag "Vi kör in? Eehmm..Vi kör in där!"



No shit, flyg över?



Ni kan tyvärr inte ens förstå hur jävla sjuk den där dagen var, i morse vaknade vi båda två och kände oss vidrigt bakis (?!)  men stack och solade på Costa del sol - NICE! Denna söndag var däremot helt upp och ner, massa bittra människor.


Men det är okej för vi hade så fruktansvärt roligt igår!   
Vi får se vart vi åker nästa gång! Se upp!


Over and out!


Btw. Vad rimmar på Uppsala?

Lx2 - Er förlust, inte vår!
"En eehm..Dubbelmacka?"



Ovido - Quiz & Flashcards