Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Liie - 11 mars 2010 23:58

Saker och ting händer alltid när du minst anar..
Jag ska sluta planera, sluta förvänta mig något bra, för då kan jag helt enkelt aldrig bli besviken.


Man ska sluta försöka, sluta kämpa så mycket för det är fan ändå aldrig värt det.

På lördag blir jag gammal, jag har fan lite ångest.
Men förhoppningsvis kommer kvällen/natten bli bra ändå? Men jag ska ju inte hoppas!
Jag har bara bestämt att det, ta mig fan, ska bli så jävla bra!










Stephen.. why did you call me? I just don't get this? ^^

Hot n Cold!

Av Liie - 11 mars 2010 15:46







- “Vill du vara snäll och tala om för mig vilken väg jag ska ta härifrån?”
- “Det beror på vart du vill komma” svarade katten.
- “Det spelar inte så stor roll…”, sa Alice.
-”Då spelar det heller ingen roll vilken väg du tar”, sa katten.


- “…så länge som jag kommer någonstans”, fortsatte Alice.
- “Åh, det kommer du att göra”, sa katten, “bara du går tillräckligt långt”.

Av Liie - 11 mars 2010 01:56

Komigen asså.. hitta på ett eget jävla namn.
Inte så att jag har någon ensam rätt på det eller så men asså seriöst!
Stava det exakt likadant också?!

Stackare, kan inte vara lätt med så rått dålig fantasi!

HAHAHAHA Patetiskt!

Ovido - Quiz & Flashcards