Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Liie - 13 mars 2010 12:55

Tack min älskade bror för blommorna!
Det var verkligen urgulligt av dig!
Jag är dock ledsen att jag blev helt chockad och var på ett vidrigt morgon humör!

Ska alldeles strax hämta Vesslan och börja göra mig i ordning, sen kommer släkten och efter det sticker vi ut på krogen!

Det ska bli nice ikväll! Så är det bara!

PUSS!

Av Liie - 13 mars 2010 02:33

Ja den här födelsedagen började ju bra, och då har inte ens "dagen" börjat!

Nu ska jag bara spy galla tills jag fått ur mig allt hat mot dig så att jag kan njuta av MIN lördag som fan ska bli så nice som planerat!


Nu kör jag!


Du är så fucked up din dumma jävel, du ska fan inte bryta ner mig igen.
Ditt fucking jävla liv ska du hålla så långt ifrån mig som möjligt.
DU ditt äckliga helvete, ska aldrig mer få göra mig illa!
Och du ska FAN inte förstöra för någon i min närhet heller!!!

Och egentligen vill jag bara berätta för hela världen vilken SJUK jävla psykopat du verkligen är så att INGEN någonsin ska behöva vara med om allt du gjort och är kapabel till att göra!
INGEN i hela världen är värd att hamna i dina klor.


Men nu kan jag inte förhindra så som jag vill.
Det här är inget jag säger bara för att jag är förbannad och hatar dig för allt du gjort. Det här kommer rakt ifrån mitt hjärta!
Jag hoppas verkligen att du är ensam hela liv, för du är FAN inte värd något!


Om alla visste hur extremt sjuk du är så skulle INGEN ens prata med dig.
Det förvånar mig att du ens har vänner, att din familj inte har uteslutit dig, att du ens har någon!
Men du är ju psykopat, så du kan väl mind fucka varenda jävel som inte ser rakt igenom dig.

DITT VIDRIGA SATANS HELVETE! JAG HATAR DIG!!!
Jag är så förbannad att jag inte ens har ord för dig!
Ditt namn får mig att må illa!!!

Du ska ta mig fan inte förstöra den här dagen för mig.. Du har redan förstört flera år av mitt liv, antagligen skadat resten av mitt liv också.
Men jag tänker inte låta dig, jag låter dig aldrig vinna igen!
JAG ÄR SÅ JÄVLA MYCKET STARKARE ÄN DU! DET HAR JAG FAN LÄRT MIG NU!




_____________________________________________________________________


Så... nu har jag lugnat ner mig, pulsen sjönk nog fan med 50%.
Idag, lördag, ska jag ha så jävla roligt. Det här blir naaaajs!   

Ovido - Quiz & Flashcards