Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Liie - 14 mars 2010 15:42

Jag vill börja med att tacka ALLA som gjorde min födelsedag till den bästa!
I love you guys!


Hade en trevlig middag med släkten och drog sen ut på krogen med min älskade Vesslan!
Väl där blev jag mottagen på bästa sätt, alla gratulerade och var jätteglada!
Blev extremt glatt överraskad när jag ser att alla våra pojkar från "familjen" kom inkl Verner som åkte långt för att vara med igår!
Helt underbart!
Fick en så jävla bra present, en låt som Totte, Theo och Zillen gjort till mig.
Självklart blev jag så rörd när jag hörde den att tårarna började rinna, och även när hela stället började sjunga Happy birthday to you!


Jag kan inte ens beskriva hur otroligt lycklig jag är över att ha er!
Oavsett att jag var tvungen att slita upp mängder av sår, så lyckades ni ändå hålla mig på topp hela kvällen/natten..


Ingenting ska någonsin kunna skilja mig från er igen.. Ingenting!

Nej nu tänker jag sluta skriva, för snart rinner glädjetårarna igen..


Jag älskar er!
Återigen, TACK!

Ovido - Quiz & Flashcards