Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Liie - 3 mars 2010 02:06

Jag är så grymt sugen på att lacka om min lilla Pärla!

Jag har under denna vinter insett hur mycket jag har underskattat min fina lilla bil, för nu saknar jag den verkligen rejält mycket.

Längtar extremt mycket efter att få ställa på den så fort våren kommer, så snälla, ta bort den här satans snön fort nu!

Ge mig minst 15 + och strålande sol så att jag och Vesslan kan glassa runt i min älskade flådbil!!





Men på allvar vad tror ni om att lacka om från ganska tråkig silver till kanske Guld Candy Metallic eller Guld Flake?!





Gul metallic candy

Färgskiftande Guld flake


Skulle det inte kunna vara rätt fint?

Och nya fälgar, och nya högtalare med lite mer tryck i? Kanske eventuellt byta ut baklyktorna också?

Framtidsplaner... Dags att vinna massa pengar tror jag!!

Av Liie - 3 mars 2010 01:45

Testat nya produkter från the body shop?


funny pictures of cats with captions


Haha, ingen vacker syn inte!

Ovido - Quiz & Flashcards