Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Liie - 22 mars 2010 23:45

Det här inlägget vill jag tillägna min bästa vän, syster, mamma, själsfrände, andra hälft.. you name it!

Ett enormt Grattis på din födelsedag!   
Jag hoppas att din dag blev så pass bra den kunnat bli!



Du och jag har gått igenom mer än andra någonsin kommer att göra.
Och jag är så glad att kunna finnas vid din sida när saker skiter sig,
att vi kan prata om precis allt mellan himmel och jord, och att det aldrig spelar någon roll vad vi gör, vart vi är, för vi har alltid roligt.
Dig kan jag alltid vara mig själv med och du vet väl i princip allt om mig.

Jag är så extremt lycklig över att ha dig som vän   
Jag vet att vi kommer att vara vid varandras sidor livet ut.




When the sun shines, well shine together, told you I'll be here forever
That I'll always be your friend, took an oath I'm a stick it out till the end
Now that it's raining more than ever, know that we still have each other
You can stand under my umbrella..




Snart är det sommar och då ska vi uppleva många nya äventyr tillsammans.
Trots att vi båda tycker att vi har blivit gamla så har vi faktiskt hela livet framför oss!



Äntligen har vi vänt trenden på dåliga födelsedagar!

Ännu ett jättestort grattis!

Vesslan min bästa vän - I love you!   


Ovido - Quiz & Flashcards