Direktlänk till inlägg 16 maj 2009

När man var liten..

Av Liie - 16 maj 2009 16:21


"Jag minns när jag var liten, jag minns det som igår.
Man brydde sig varken om kläder eller hår.
Man klaga på maten, man klaga på allt.
Man gjorde bara saker man tyckte var ballt.
Men nu är man äldre och fattar lite mer.
Man tänker lite annat på saker som sker.
Man längtar tillbaka på tiden som var,
när man var liten då tiden var underbar."

Ja tänk vad åren har gått. Det känns som bara ett tag sen man satt där på IP med alla och bara levde livet!
Hur stora var ens problem då? Det var typ "oj, jag tror att hon/han är sur på mig, shit vad gör jag nu?!? eller Helvete det är midssommar och vi har inga cigg, vad ska jag ha på mig ikväll?"

Allvarligt?
Ja man var faktiskt så. Men då var så löjliga saker så sjukt Stora problem.
Nu funderar man liksom på vad fan man har gjort med sitt liv.
Valde jag rätt linje på gymnasiet? Hur hade det varit om jag hade valt en annan? Hade det varit lättare att få ett jobb om man inte var utbildad bilmekaniker utan istället valt kock eller djurvårdslinjen?
Ja, det får jag aldrig reda på heller så det är bara att kämpa vidare och tänka positivt!

Jag har äntligen insett att jag vill bara leva ett liv där jag kan satsa på mig själv och inte på alla andra, för andras skull.
Jag tänker bara må bra själv!

Men ändå tänker jag tillbaka till den tiden då vi var "familjen". Det kommer alltid att betyda så fruktansvärt mycket.
Vart vi än var, vad vi än gjorde så var vi tillsammans!
Och man var LYCKLIG!

 
 
Ingen bild

Lx2

17 maj 2009 23:31

Jag är sjukt stolt över dig min älskling.
Det kommer lösa sig för oss.
Bara man bestämmer sig.

You're the worlds greatest :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liie - 29 mars 2011 02:04

      Jag vågar inte känna igenJag vågar inte ge dig av mig självFörsöka komma nära digMen min rädsla är större än kärlekenJag vågar inte än   Ge mig tid att få hjärtat helt igenFinns du kvar, ska jag visa kärleken.     ...

Av Liie - 29 mars 2011 02:02

♥ Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the one's who don't. Believe everything happens for a reason. If you get a second chance, grab it with both hands. If it changes your...

Av Liie - 27 mars 2011 13:30

Bättre och sjukare helg får man fan leta efter!Det har varit så otroligt underbart att jag inte ens har ord. Jag är LYCKLIG! Hör ni, jag är lycklig i hela själen för första gången sen jag vet inte när.Känns som att jag försöker ta igen min förlorade ...

Av Liie - 26 mars 2011 17:00

Igår var det obeskrivligt! Jag blir helt wild and crazy bara av att tänka på det.Lite väl mycket alkohol i blodet kanske, men what the hell, det är jag ta mig fan värd! Vi dansade runt med fantastiska människor hela natten lång och allt var bara så...

Av Liie - 25 mars 2011 20:00

Ikväll kör vi! Sablar i havet vad det ska bli röj!Familjen och alla dom bästa och närmaste vännerna på samma plats. Gaaaaah, det ska bli så jävla roligt!Partyhatten på! Nu kör vi på all in! YEAAAH! ...

Ovido - Quiz & Flashcards