Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

Ajjabajja!

Av Liie - 27 oktober 2009 01:21

Jag tänker börja med att skälla på mig själv REJÄLT!
Hur fan kan jag säga att gudmors lilla skit snart blir sju, när han blir åtta!
Men ledsen kusin, jag skrev faktiskt "confused" som rubrik så jag skyller på det. Jag råkade ju faktiskt säga att du blev 16 när du fyllde 18! AJJBAJJ! Fy SKÄMS!
Borde ha bättre koll. men ni är fortfarande så små och jag är gammal och glömsk, och jag vet att du håller med ;)

Till saken.. Idag!
Ja du idag var en händelserik dag? eller nej?

Murvel (Hanna) och jag började med att åka och käka och köpa latte under tiden vi väntade på David, men han är ju Seeeg(!)
Sen när vi var klara så sa han att han var klar om en halvtimme men egentligen vart det typ en timme ^^
Bla bla bla.. Vi stannade på Uppis och hälsade på folket där, och vilka är där om inte våra underbara vänner, johansson, bobban och mongo :D Niiiice!
Stannade där tills David och Bäver var klara. (SEEEGA) men men , ingen nyhet när det gäller David och han säger att jag är seg :D
Sen flängde vi runt ett tag och köpte latte nr två, tyvärr var det inte mitt folk som jobbade längre då och så var det nattlucka, MATT!
Vi flängde runt ett tag till och sen hamnade vi utanför där jag jobbade förut..

Jag kan ju bara meddela att jag har Sjukt ont i mina skrattmuskler för det var fan länge sen jag skrattade så sjukt mycket!
NAJS! Ni får mig att må bra mina älskade vänner!

Nej nu ska jag iallafall försöka sova..

Och dagens låt blir Avril Lavigne - Don't tell me för att jag bara tycker att den är Nice typ ? :D



Natti natti :)

 
 
Hännys

Hännys

27 oktober 2009 01:45

jag känner bara att jag har huvevärk och att jag alltid vill skratta så mycket som vi har gjort ikväll, och jag digger också att vi inte har någon som hellst koll på klockan!

http://Matthetensblogg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liie - 29 mars 2011 02:04

      Jag vågar inte känna igenJag vågar inte ge dig av mig självFörsöka komma nära digMen min rädsla är större än kärlekenJag vågar inte än   Ge mig tid att få hjärtat helt igenFinns du kvar, ska jag visa kärleken.     ...

Av Liie - 29 mars 2011 02:02

♥ Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the one's who don't. Believe everything happens for a reason. If you get a second chance, grab it with both hands. If it changes your...

Av Liie - 27 mars 2011 13:30

Bättre och sjukare helg får man fan leta efter!Det har varit så otroligt underbart att jag inte ens har ord. Jag är LYCKLIG! Hör ni, jag är lycklig i hela själen för första gången sen jag vet inte när.Känns som att jag försöker ta igen min förlorade ...

Av Liie - 26 mars 2011 17:00

Igår var det obeskrivligt! Jag blir helt wild and crazy bara av att tänka på det.Lite väl mycket alkohol i blodet kanske, men what the hell, det är jag ta mig fan värd! Vi dansade runt med fantastiska människor hela natten lång och allt var bara så...

Av Liie - 25 mars 2011 20:00

Ikväll kör vi! Sablar i havet vad det ska bli röj!Familjen och alla dom bästa och närmaste vännerna på samma plats. Gaaaaah, det ska bli så jävla roligt!Partyhatten på! Nu kör vi på all in! YEAAAH! ...

Ovido - Quiz & Flashcards