Alla inlägg den 5 november 2009

Av Liie - 5 november 2009 00:46

Asså jag vet inte vad det är ... men jag är typ så glad just nu att om jag ler för mycket så börjar jag typ gråta.
Skit skum känsla..
Vet inte varför överhuvudtaget.
Kanske för att jag har träffat mina favoriter idag och bara känt att livet faktiskt kan vara naaajs :)


Vissa saker idag bättre än andra ^^
Men just för stunden känner jag bara glädje.
Glädjetårar.
Hopp.
Jag vet fan inte, men det är okej.. för idag!


Jag och Vesslan har verkligen pratat om ALLT mellan himmel och jord idag.
Mycket "Himmel" men även mycket helvete om ni förstår vad jag menar..


Det är nice just nu bara. Låt det bara vara så ett tag nu, SNÄLLA?!



"Happiness is like a butterfly; the more you chase it, the more it will elude you.
But if you turn your attention to other things, it will come and sit softly on your shoulder"
(Thoreau)


  

Ovido - Quiz & Flashcards