Alla inlägg den 7 november 2009

Av Liie - 7 november 2009 05:10

Ja vad fan ska man säga..
Vesslan och jag höll på att DÖ när en SUV gasade förbi och rent utsagt slängde en tsunami över bilen när vi låg i typ 70, jag såg seriöst inte ett jävla fucking skit på länge och hade ingen aning om vart jag hade bilen på vägen.
Sen dampade Vesslan på en dum ful fjortis som var gick för rött så vi höll på att köra över idioten!
Och så störde vi oss på massa epa-raggare när vi stod och rökte ^^
DESSUTOM kände ju farbror blå för att förfölja oss bra länge, men vi lyckades skaka av oss dom till slut ;)


"Vesslan och Ödlan bränner av"


Körde hem Klarsson och John innan jag hämtade Hanna från krogen då hon mådde skit, vilket verkligen var fullt förståligt då hennes mormor dog i natt.


Lyckades ändå hålla henne på ganska bra humör, men det var ju inte så svårt eftersom hon var aningen tankad.
Och den jäveln lyckades flirta till sig ett helt stämplat kaffe-kort från shell! Jävla jävel säger jag bara, av den torra tråkiga snubben dessutom.. *GAAH*
Vem är det som är stamkund där liksom? ^^

Och kan det bara sluta regna? Jag deppar verkligen ihop totalt av det här.. Längtar tillbaka till underbara dagar på landet!

  


-Bild från altanen på landet-


Nej, nu ska jag seriöst försöka sova en gång för alla!
Natti

Ovido - Quiz & Flashcards