Alla inlägg den 15 november 2009

Av Liie - 15 november 2009 03:49

Ja, söndagen har knappt börjat men vi kör på vad som hänt hittills!

Jag känner typ att jag försökt lösa världsproblem hela jävla veckan. Borde typ börja ta betalt för mina Mängder av "psykolog timmar" som jag lägger ut på typ Allt!


Jag vet att ni alla säger åt mig att "chilla", låta folk lösa sina problem själva, tänka mer på mig själv.
Men jag klarar det inte, jag fixar bara inte att bara se er må dåligt utan att försöka hjälpa.
Men det känns även som att jag håller på att gå under helt och hållet själv.
Nej, jag ska inte klaga, för igår, fredag den 13, my lucky day vart typ Grym, för helt plötslig vart jag bara på EXTREMT bra humör och ville bara slänga glädje på varenda människa jag såg ^^


Var ändå rätt glad idag, (trots att det regnat!!) men kände väl inte att jag lyckades få över glädjen på omgivningen som dock inte var lika glada som jag =/
Det gör mig så ledsen när folk runt omkring mig är deppiga, ledsna osv.
Jag vill bara att alla ska vara lyckliga.
Och det skär i hjärtat att bara se på utan att kunna "fixa"


Men nu har jag återigen inte sovit på flera dygn och jag förstår inte ens hur jag orkar leva såhär.
Jag går typ på övervarv för att hjärnan antagligen inte fattar vad fan som händer.


Helt jävla skev i huvudet, men trots allt ändå ganska glad idag.
Ingen mer ångest attack iallafall, inte sen i torsdags och det är NAAJS!!



...Och det är faktiskt nice med lite trevliga komplimanger ibland :D



  

Ovido - Quiz & Flashcards