Alla inlägg den 12 november 2009

Av Liie - 12 november 2009 17:39

Jag vet att jag inte ens borde blogga idag med tanke på hur dåligt jag mår, men jag behöver få ur mig skiten!

I don't know what it is, but I just want to break down and cry.


Jag känner mig som han John Coffey i The Green Mile! Ni som har sett filmen vet vad jag menar..
Jag syftar nämligen på den delen i filmen när han försöker rädda råttan eller den delen när han hjälper den svårt sjuka frun.
Han får allt skit över till sig själv och det är precis så jag känner.

Jag har hjälpt så många människor senaste tiden att alla deras problem gnager sönder mig själv och mitt eget psyke.
Jag orkar inte falla ner igen. Jag VÄGRAR!

Uppåt, uppåt, uppåt igen...


Det äter verkligen mig inifrån.. Det måste ta sig ut och det är väl antagligen det som skett idag.
Jag har gråtit och gråtit och gråtit utan att själv ens förstå varför.

Nej nu ska jag unna mig en Stor Latte och ett paket Marlboro Gold Advance .

Ciao


Av Liie - 12 november 2009 16:26

Jag säger bara en sak.. Fuck off and die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring!! Skrattande

 

 

 

Torkel i knipa - Fuck off and die 

Ovido - Quiz & Flashcards