Alla inlägg den 19 november 2009

Av Liie - 19 november 2009 02:03

Känns värdelöst att ens uppdatera när man mår såhär.


Allt har tagit stryk men mest psyket, vet inte ens vad som håller mig kvar.
Jag håller på att förstöra allt i mitt liv.
Jag är bara så fruktansvärt rädd.


Vaknade i natt igen, när jag äntligen äntligen hade lyckats somna, så vaknar jag av att mitt hjärta höll på att pumpa ur kroppen!
Jag hörde mig själv skrika rakt ut och tårarna bara sprutade!
Jag förstår inte ens vad som händer.
Men jag tar ut all min smärta på omgivningen och min familj är det som fått ta mest stryk nu.
Jag vet inte ens vad som hände idag, men det verkar inte vara enkelt att reparera igen.


Allting i mitt huvud är bara som en karusell!


Jag vill bara fly till den enda friheten i mitt liv.
Jag vill bara ta allt och dra!


  


Mitt älskade underbara <3

Ovido - Quiz & Flashcards