Alla inlägg den 16 november 2009

Av Liie - 16 november 2009 00:49

Matt, matt, matt, Matt!!
Hur stora kan problem bli?

Allt är bara en jävla fucking mess!

Fikade med Hanna och Carro idag, Vi träffade Carros Fredrik och hans polare i sköndal efter att vi druckit kaffe och slängt ur oss skit.

Skämtar inte, det var riktigt länge sen jag kände mig såhär förvirrad!
Massa grejer som bara kommer helt jävla fucking opassande. Massa saker som bara blir helt feeeeeeeel!


Jag ska bli NUNNA !

Bygga ett eget jävla fucking kloster ^^

"Är du kär i mig ännu Klas Göran" x)
Haha jag döör..


Det är för mycket nu, backa.. Gå inte på för hårt för jag kommer att dra.
Och jag vet att folk förstår vad jag menar.

Åh redig ångest för den där satans sprutan imorgon, INTE NAJS!


Dagens låt blir allsångslåten ifrån bilen ^^

Lill Babs - Älskade ängel
Och den här videon för att jag skrattade så att jag började gråta ^^

Ovido - Quiz & Flashcards