Alla inlägg den 13 november 2009

Av Liie - 13 november 2009 02:58

Självklart kom ALLT från förr upp till ytan.
Ångesten kastade sig tillbaka och jag var tillbaka i helvetet!
Syret försvinner och man känner bara hur hjärnan överarbetar.
Jag behöver få ut det här, sakerna som aldrig någonsin går över.. Bilderna i huvudet, såren i hjärtat..


Jag vet att ni säger att jag ska släppa det och tänka framåt, inte på sakerna som hänt.
Jag är ledsen, men ni har ingen aning. Ingen av er kommer någonsin riktigt förstå.
Har man inte varit där så går det inte att se.
Jag älskar er för att ni finns där och försöker stötta mig och det behöver jag fortfarande.
Men allt finns där, även om jag ler..


Det är för hårt och jag behöver hjälp.

David snälla se nu till att bli frisk, och Verner kom hem för jag behöver Hela min "Familj" här!!
Jag behöver er snarast!!!

Ovido - Quiz & Flashcards