Alla inlägg den 10 november 2009

Av Liie - 10 november 2009 00:19

I'm forever by your side

and you know
if you should ever call my name
I'll be right there
you'll never be alone.


Jag vill bara tillängna det här till mina älskade vänner som jag värdesätter extremt högt.
Jag kommer Alltid att finnas för er 24/7!
Ni ska aldrig känna att ni stör om ni mår dåligt, för jag hjälper alltid mer än gärna till.

Vissa står mig möjligtvis närmare än andra, men oavsätt så hjälper jag alltid i den mån jag kan och jag bryr mig alltid!

Vad det än gäller och vad som än händer så finns jag bara ett samtal bort! Svarar jag inte, släng iväg ett sms också om det är viktigt, så hör jag av mig så fort jag kan!

Tveka aldrig!
24/7


Love you guys!

 



Av Liie - 10 november 2009 00:01

Har varit dålig på att blogga senaste dagarna märker jag. Har haft fullt upp!
I lördags var jag bara redigt stressad med allt!
Var med Hanna, träffade lite folk och drack kaffe, gick ut med hundarna Raja och Zorro, det var typ nice att göra något och slippa tänka så mycket.
Sen när jag åkte hemåt så började kaoset ^^
Klarsson ringer och behöver skjuts, sure, jag kirrar.. kör bror, klarsson och asken dit dom ska.
Hann med att träffa syster och Rille när jag kört alla dit dom skulle.
Då kom massa folk bla. Crille, Jocke och Biggi mfl..
Åkte vidare för att träffa Keenuuth och Bonden med folk.
Tog en sväng, körde hem dom. Åkte vidare körde nästa gäng.. osv..
Fullt upp säger jag bara.

Söndagen var bara Katastrof och jag mådde bara skit.
Försökte hjälpa så många vänner jag kunde men kände att tiden inte riktigt räckte till..

Idag åkte vi till Kalmar för att hämta Sofies soffor, Road trip! Och alla var as trötta. inte minst jag som hade sjukt svårt att hålla mig vaken!

Vi käkade middag på något as skumt ställe i norrköping där alla bara stirrade..
Men men, vi kom alla hem i behåll med soffor och allt :)

Ovido - Quiz & Flashcards