Alla inlägg under januari 2010

Av Liie - 27 januari 2010 13:42



Ska sätta lite fart på allt nu, och sen bege mig till min älskade vän Vesslan för att prata om allt mellan himmel och jord och dricka lite kaffe.
Sen får vi hålla tummarna att hon blir frisk snart och inte hostar ihjäl sig   

Av Liie - 27 januari 2010 04:15

Tänkte slänga ut den här rofyllda, fina låten såhär på natten/morgonen.


Enjoy!




Nu ska jag iallafall sova några timmar.

Och jag hoppas även att min bror somnat om eftersom han ska upp och jobba om en timme. Han skrämde nämligen slag på mig när han skickade sms för en minut sedan ^^
Folk är normalt inte vakna vid den här tiden, speciellt inte han.


Natti natti, hoppas att ni får en härlig onsdag    

Puss

Av Liie - 27 januari 2010 01:48

Kan man göra annat än längta till värmen?
All denna kyla och den fruktansvärda snön, nej jag är verkligen ingen vintermänniska! Tycker inte om det alls, inte på något sätt överhuvudtaget!
Jag vill bara att det ska försvinna så jag slipper betala för att sola och överleva den här kylan.


Nej nu längtar jag bara tillbaka till värmen i Spanien.


Bjuder på en bild från vackra Cala Mesquida, Mallorca där jag var senast 2008 och bara väntar på att få åka till igen.
Mallorca är en ö som jag verkligen rekomenderar att åka till! Där finns allt och lite till!




  

Nej nu ska jag sova och drömma mig tillbaka till stränderna i Spanien.
Godnatt kära vänner

Av Liie - 26 januari 2010 18:12

När du är trött, när du vill fly
och oron viskar att din dag skall aldrig gry
Jag är hos dig, känn handen kring din hand
Var stilla var ej rädd
Som en bro över mörka vatten skall jag bära dig
Som en bro över mörka vatten skall jag bära dig

När skuggan faller kall där du går fram
När fågeln inte längre syns och solen dör
Jag tänder ljus, jag tänder himlens ljus
Var trygg och tro på mig
Som en bro över mörka vatten skall jag bära dig
Som en bro över mörka vatten skall jag bära dig

Styr mot havet nu, segla bort,
Nu är din tid, din stund, den är här och nu
Följ vågens väg, se ljuden skrämmer ej
För jag är här hos dig
Som en bro över mörka vatten skall jag bära dig
Som en bro över mörka vatten skall jag bära dig

-

Av Liie - 26 januari 2010 13:24



 

Baby, baby, baby...

Av Liie - 25 januari 2010 16:11

Du om någon borde veta att man inte kan styra över sina känslor...







Blir kaffe med Vesslan och en sväng till brorsan idag, sen vidare ut till VH och hälsa på!




Det blir nice, ska försöka att inte tänka på allt annat.
Ni är inte värda det ändå.

Av Liie - 24 januari 2010 03:42

Jag förstår ingenting så kan du vara vänlig och tala om vad fan problemet är?

Av Liie - 23 januari 2010 02:55

Jag hatar dig så jävla mycket. Och då är fan hata ett jävligt starkt ord.
Hur kunde jag ens tro att du någonsin skulle lämna mig ifred? Du är en jävla parasit.
Din vidriga jävla idiot! Hur orkar du fortsätta sänka mig till botten varenda jävla gång? Du måste ha ett så patetiskt liv eftersom du måste lägga dig i mitt hela jävla tiden. Jag önskar att jag ALDRIG hade träffat dig, då hade du besparat mig så jävla mycket lidande.
Du är så jävla tragisk.
Skaffa dig ett jävla liv någongång och lämna mitt!
Jag vill aldrig se dig igen, jag vill aldrig höra något mer ifrån dig.
Du finns inte för mig!

Ovido - Quiz & Flashcards