Alla inlägg under januari 2010

Av Liie - 14 januari 2010 04:30

Ångesten, illamåendet, paniken....


SNÄLLA, försvinn ur mitt liv.
Försvinn helt och försvinn för gott!
Ta med dig dina vänner.
Bara snälla. snälla. Ut ur mitt liv!

I can't take it anymore.


Jag är inte tillräckligt stark. Hjälp mig nu...







I think you're right,

I'll probably never be

the same person again

Av Liie - 14 januari 2010 03:45

Jimmy Eat World - The Middle .mp3
  
Found at bee mp3 search engine


Den här låten är extremt viktig för mig, men jag har så jävla svårt att ta in någonting överhuvudtaget nu. Allting är bara kaos.
Så jag tänker fortsätta lyssna på den om och om och om igen tills det blir bra.

Det ska bli bra, det måste bli bra!



It just takes some time
Little girl, you're in the middle of the ride.
Everything, everything will be just fine,
Everything, everything will be alright.


Det blir det va? eller hur?

Av Liie - 14 januari 2010 01:32

Ja jag fick mig ett rejält gott skratt när jag läste om en stackars bonde i Montenegro skulle gå ut för att ge mat åt sina djur och möttes av den här bjässen utanför stallet.
"Jag trodde att jag blivit galen", sa bonden.
Ja jo jag förstår honom jag hade nog också trott det, men det hade nog varit en väldigt spännande upplevelse man aldrig kunnat glömma.

Flodhästen hade tydligen passat på att simma ut ur sin inhängnad när det vart översvämmning.
Dom är tydligen inte så dumma som dom ser ut   





  

Jag tycker iallafall att den är väldigt söt, och ser väldigt avslappnad ut när den ligger där och vilar sig   
Den får gärna komma och bo i min trädgård!


Källa

Av Liie - 13 januari 2010 05:15

Jag blir så trött!!
Och ja, jag tänker gnälla just nu, för jag håller på att gå under av den här extrema smärtan i huvudet.
Det här har pågått Konstant sen i våras och jag håller på att flippa totalt.

Jag vet att dom inte kan göra något än, jag har blivit remitterad till en neurolog som ska utreda vad det här kommer ifrån, men nu har jag väntat länge nog.
Jag har inte fått tid förrän i Februari och dom remitterade mig redan i September.


It drives me crazy, jag vet ju inte ens vart jag ska ta vägen med den fruktansvärda smärtan. Och jag vill bara kunna Sovaaa!!


Jag är ändå glad att jag inte lever på stenåldern, för då gjordes det trepanationer på människor med huvudvärk i syfte att släppa ut dom onda andarna. Usch!
Ska jag vara helt ärlig så börjar jag fundera på vad jag här där inne i huvudet egentligen.
Jag vill ju bara kunna leva normalt.


Btw. så försöker jag peppa Stickan till att börja gymma med mig när ekonomin och hälsan är bättre, får se hur det går med den saken. Jag är iallafall riktigt taggad bara jag slapp huvudvärken.


Vet ni något bra gym?

Av Liie - 12 januari 2010 00:47

Asså jag älskar ju att baka, tycker att det är sjukt roligt, MEN.. jag tycker inte alls lika mycket om att äta det jag gör.
Som tur är så har jag nog många frivilliga vänner som gärna hjälper till.

Satt och kollade runt på nätet efter nånting nytt och hittade bara dessa underbart söta cupcakes på en hemsida.
Jag vill också kunna göra sånna!
Så nu är det väl bara sätta igång att träna.. eller asså ja inte nu idag men :)

Bjuder på några av dessa sjukt häftiga cupcakes!


  


  


  


Riktigt professionellt gjort !


Källa

Av Liie - 10 januari 2010 22:36

Ja lite snabbt här nu då innan jag ska försöka sova...
Har varit en seg jobbig dag idag så imorgon åker jag med Stickan ut till VH/T och hälsar på Sandra och hästarna.
Underbart, vill bara se dessa underbara varelser röra sig. Känna lukten av stallet.

Känna den mjuka pälsen..



Åhh, jag längtar efter mina egna hästar något grovt mycket!

Jag skulle ge allt för att få mysa med er nu. Vikur min baby   

Av Liie - 9 januari 2010 19:53

Man blir ju så jävla trött.
Dessa patetiska människor som jag bara vill skaka om och skrika "VAD FAN HAR DU HJÄRNAN TILL!!!??!"


Inte nog att dom uppenbarligen inte kan nånting, dom utsätter andra för fara och tänker ENDAST på sig själva.

Dessa Äckliga människor kan väl bara packa sina vidriga arslen ifrån vår krets och lååååångt härifrån.

Jag är ledsen men jag tål inte någon av er, ni får mig att må illa.
Det där fruktansvärt Vidriga smörandet och rövslickandet kommer ni inte komma en milimeter på. Jag ser RAKT igenom er.

Dessutom är ni fula, ja det kan ju inte ni rå för egentligen, men sluta tro att ni är så mycket finare och bättre än andra?

Och det där förbannade oändliga fjortisaktiga fruktansvärda tjatet om när, hur och var ni ska på krogen, vem som ska dricka vad och göra vad och bla bla bla... asså seriöst bara försvinn!!

Se er i spegeln och väx upp, REJÄLT!
Det är inte synd om någon av er!




Så, nu har jag bränt av klart för idag. Adjö!

Av Liie - 9 januari 2010 04:37

Året var 2009

 


ÅRET SOM GICK.

Hur har året nollnio varit för dig? - Väldigt upp och ner
Bättre än förra året?  - Ja!

Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - När jag tog tag i mitt liv..
Har du flyttat under år nollnio? - Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Massor..

 Isåfall vilken? - Svårt att säga men vi drar väl till med Speechless och If today was your last day.
Har du kysst en främling? - Haha nej

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollnio? - Hmm..
Har du varit kär? - Ja

 Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Haha, med mina vänner kan man inte hålla saker hemligt

 
SORG&HÄMD.

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Inte 2009 tack och lov!
Har  någon i din släkt avlidit? - Nej inte 2009
Har någon annan i din omgivning avlidit? - 3 st
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? - Ja?
Varit i slagsmål? - Nej inte så illa.


PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - Tyvärr
Isåfall vad? - Behöver inte nämnas

Har du skämt ut dig? -  Gör jag väl jämt ^^
Har du varit ute en hel natt? - Varje natt?

Har du blivit tagen av polisen? Tagen och tagen   


VÄNSKAP.


Har du träffat nya vänner? - Javisst

Har du förlorat en vän? - Tyvärr
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Dom flesta   

 Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej
Har du haft en relation med en vän? - Haha va?

Ovido - Quiz & Flashcards