Alla inlägg under mars 2010

Av Liie - 11 mars 2010 01:56

Komigen asså.. hitta på ett eget jävla namn.
Inte så att jag har någon ensam rätt på det eller så men asså seriöst!
Stava det exakt likadant också?!

Stackare, kan inte vara lätt med så rått dålig fantasi!

HAHAHAHA Patetiskt!

Av Liie - 10 mars 2010 00:13

Kan bara inte låta bli, låten blev till och med bättre med videon.   



Grabben, lämna över bilen   


Kenta - Min Bil!



"Du är inte fräsch nånstans
och din bil är väl ändå lite väl långsam?"


"Du riskerar livet (din jävla galning)..
Ja ba lider med er som har kärran på lagning.
Femton p-böter ingen varning,
hur jag har klarat mig? Ingen aning?"


  

Av Liie - 9 mars 2010 00:26

Ge mig inge ansvar ställ inga krav,
jag vill bara dansa o ha det bra
ställ inga frågor du får inga svar,
det räcker me dom plågor som jag redan har
säg inte till mig vad jag ska göra,
för vad du än säger kommer du förstöra
från mig är nej det enda du kommer höra
så låt oss go bananas o bli helt störda ...




Kan det bara bli löööööördaaaaag?!

Av Liie - 8 mars 2010 17:02

Jag antar att Lx2s kväll började som den brukade.
Allmänt pissed off på allmänheten och sådär..

Vi tog väl en vända på stan och sådär och såg diverse galna saker.
Bland annat den här helt jävla tokiga busschauffören som helt plötsligt körde mot trafiken, mot oss som stod vid ljussignalen. "Jag fick dig på bild din jävel!"
^^




Knas , allt var bara knas!
Vi gled förbi Viper en sväng för att hälsa på några vänner som var där.
Ena vakten föll för Vesslan och tjatade om att vi skulle komma in ^^
Vi åkte en vända och parkerade sedan bilen och gick in.
Mängder av skrik från alla håll. Förhoppningsvis glada skrik för att vi kom   


Jag fick höra den sjukaste repliken någonsin "Jag känner dig, men du har nog inte en aning om vem jag är". Nej mycket riktigt, jag hade inte en aning, men Stickan förklarade fort och jag började väl kanske förstå vem det var? ^^
Hälsade även ovetande på Stalker, KNAAAS! Torkade snabbt av mig på David som stod närmast ^^


Dagens ord var helt enkelt bara KNAAAAAS!


Några av våra vänner blev utslängda efter en incident så vi drog också.
Gled runt hela sthlm, hämtade Stickan från Viper och körde hem henne.
Träffade på Tobbe, Bobby och Lina bra otippat i centrum.
Och sen gled vi vidare, var väl hemma igen när solen började gå upp runt halv sju på morgonen    



Lördagen däremot var ännu mer knas, och bestod nog endast av sorg från diverse håll.
Tugnt för mig när jag inte kan hjälpa, men ni vet att jag finns här   



Nästa helg blir det RÖJ! För då blir jag gammal!

Av Liie - 6 mars 2010 06:11

Oh my fucking god! Jag vet inte alls vad som hände idag om jag ska vara ärlig!
Den här dagen toppar nog allt!
Kom precis hem och allt jag har att säga är , HEEELT jävla skevt!


Lovar att berätta om allt imorgon, eller ja senare idag?
Nu ska jag sova några timmar.


Knaaaas! ^^

Over and out bee-atch!   

Av Liie - 4 mars 2010 22:45


Åh sitter här och tänker tillbaka ..
Jag saknar min lilla skrutt så mycket!
Önskar att det hade sett anorlunda ut.
Jag önskar att andra beslut hade fattats..
Förstår inte varför det blev som det blev..
Varför skulle det vara meningen att bli såhär?
Du kommer alltid att vara min nummer 1!
Ingen kan någonsin ta din plats i mitt hjärta..

Den platsen kommer alltid att finnas kvar till dig, om våra vägar skulle mötas igen!




I love you baby , always and forever  



Av Liie - 4 mars 2010 22:28

Vad fan är du så jävla bitter för?
Finns ingen anledning alls.
Är det någon som borde vara bitter så är det iallafall jag. ^^
Dessutom har jag alltid laglig rätt att vara bitter, på allt   




Keep your bad attitude away from me..



Din förlust...   


Av Liie - 4 mars 2010 03:01

Haha, äntligen har jag hittat någon som är precis som jag på morgonen ^^

funny pictures of cats with captions


Tänk att folk bara inte förstått det ännu och slutar väcka mig JÄMT!?! 
  

Ovido - Quiz & Flashcards