Alla inlägg under oktober 2009

Av Liie - 15 oktober 2009 00:55


Jag saknar att få höra dom där enkla små orden.. Höra det av någon som verkligen menar det..

Som sagt, man saknar inte kon förrän båset är tomt!




I need you

..

Av Liie - 14 oktober 2009 02:29

So sick of lovesongs...

Av Liie - 13 oktober 2009 01:28

När vet man om något är värt att kämpa för?

När vet man om det är dags att ge upp?

Av Liie - 13 oktober 2009 01:23

 

How long can I last
Please let me know
Where’s the finish line

Cause I’ve got to find somewhere to go

 

I'll keep on runnin’
Til we meet in the middle
I'll put pride aside
And I'll give just a little
There’s miles to go but we both know
That we'll make it

 


Av Liie - 13 oktober 2009 01:09



Av Liie - 12 oktober 2009 02:00

Om jag bara kunde läsa dina tankar så kanske jag hade varit mindre påfrestande för dig.
Om jag bara visste vad som rörde sig i ditt huvud när du ser på mig.
Om jag bara visste vad som var fel?
Om jag bara visste varför?

Om.. jag bara hatar det där ordet.. Om..

Om, Om , Om..


Allting i huvudet är bara som en enda stor orkan just nu.
Jag trodde att det hade lagt sig, men nu är det tillbaka igen..

Av Liie - 12 oktober 2009 01:48


So baby don’t worry,
You are my only,
You won’t be lonely,
Even if the sky is falling down



Av Liie - 12 oktober 2009 01:00

If it makes me happy ..
Then why the hell am I so sad?  Gråter

Ovido - Quiz & Flashcards