Alla inlägg under september 2009

Av Liie - 13 september 2009 19:43

SÅ FORT DU LÄSER DET HÄR HAR DU BLIVIT UTMANAD



ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: Ja

2. Är du lycklig?: Vad är lycka?

3. Är du uttråkad? Ofta

4. Är du ledsen?: När är jag glad?

5. Är du italienare?: Delvis

6. Är du en cooling?: Haha nej

7. Är du från irland?: Näe

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja det gör jag

2. Har du någon gång blivit sårad? Många gånger.

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Ja?

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja!

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Ja

6. Har du haft en hemlig beundrare?: Om man vet det är väl personen inte hemlig?

7. Är du kär?: Nästa fråga?

8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Jag blir aldrig stor.

TVÅ ALTERNATIV

2. Hår eller ögon?: Bara vissa Ögon

3. Katter eller hundar?: Hundar

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Både och?

5. Tv eller internet?: Internet antagligen.

6. Coca-Cola eller Pepsi?: Fanta lemon ;)

7. Utekväll, eller romantisk hemmakväll?: Beror på.

8. Pengar eller lycka?: Svår fråga

9. Dag eller natt?: Natt

10. Msn eller mobil?: Mobil


TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Haha, faktiskt inte.

2. Brutit ett ben?: Nej men arm :P

3. Gjort nåt du ångrar?: Om jag har!

4. Hoppat Bungee Jump?: Nej usch

5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja!

6. Ätit en hel tårta?: Haha nej verkligen inte.

7. Gjort bort dig offentligt?: Många gånger

8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?: Nästa fråga?

9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja floder!

10. Velat försvinna?: hm. ja


SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde?: Linda


2. Telefonsamtalet du fick?: Becca

3. Personen du var med?: Mamma

4. Roligaste grejen som hänt?: Ingen aning faktiskt

5. Personen du smsade: Linda

7. Du skrev till på myspace?: myspace?

8. Du kommenterade?: Ingen aning

9. Du tillbringade natten med?: Nyfiken?

10. Du kramade?: Linda

~

Av Liie - 13 september 2009 16:47

Jag saknar dig

Av Liie - 12 september 2009 17:45

Idag är det en sån där skit lördag..

Jag mår fortfarande alldeles för dåligt för att orka ta tag i mig själv och göra något så istället sitter jag här och lyssnar på Enya.

Finns nog ingen mer avslappnande musik än det här!


Jag har iallafall bestämt mig för att på allvar försöka sluta röka... igen.

Men observera Försöka!

Bara ingen försöker tvinga mig så går det nog bra. Jag gör det i min egen takt och på mitt eget sätt!


"Sluta röka är ju inte svårt, jag har gjort det flera gånger"


Enya - On your shore

Av Liie - 12 september 2009 15:58

Kenneth: Den blev bra helt enkelt, med ett stänk av glädje och allvar!

Haha Skrattande

Av Liie - 12 september 2009 13:57

Har ändrat utseendet på bloggen då min domän har bytt namn och ändrat om det mesta.
Tänker dock inte ha några höst färger eller sånt trams än då jag Hatar hösten och försöker förneka den så länge som möjligt.
Får ångest så fort jag ser löven ändra färg på träden.

Det börjar bli mörkt nu på kvällarna, och det är för kallt för att cabba ner.
Det Suger!
Jag hatar vinter, jag hatar höst!
Ge mig bara värmen och alla gröna träd och buskar tillbaka..
Skynda på med julen sen kan väl allt bara vara över igen?
För julen är trots allt helt obeskrivligt mysig.
Men då kör vi på det, Sommar, Jul, sedan Sommar igen? Cool

Av Liie - 11 september 2009 19:30

Då var det dags igen.

Kramperna och smärtan är tillbaka.. Illamåendet, yrseln, migränen..

Ska det stanna livet ut?

Jag trodde det var över för länge sen.. Var ju nästan ett halvår sen sist.


Har legat inne hela dagen och försökt göra så lite som möjligt.

McLeods Daughters maraton.. (Ja  David, jag erkänner, jag är en nörd :P )

Känner mig ungefär som att jag blivit överkörd av en lastbil.

Kramperna tar otroligt mycket på krafterna.


Träffade Linda ett tag, drack kaffe och tog det lugnt.

Sen gick vi förbi gamla jobbet och hälsade på.

Blev en otroligt lugn och seg dag.

Träffade Keenuuth och co ett tag också och fick se nya "apelsinen"   "HEJ HEJ"Flört

Av Liie - 8 september 2009 16:42

Trodde det skulle rensa hjärnan och hjälpa att gå ut med hunden på en långpromenad i skogen, men fel jag hade.
Nu vet jag inte om det till och med känns ännu värre.
Den här dagen var dömd till att bli ett helvete.

Jag vet inte hur jag ska göra med någonting?
Det måste lösa sig fort för jag pallar inte det här..
Jag måste fixa allt innan jobbet imorgon..

Suck, jag som knappt vågar prata med dig, av rädsla att förstöra ännu mer..

Allt jag behöver just nu är en kram och någon som säger att allt kommer att bli bra..

Gråter

Ovido - Quiz & Flashcards