Alla inlägg under september 2009

Av Liie - 2 september 2009 03:32

Jag gillar inte att jag inte har koll på alla känslor.
Jag är inte van vid att vara i sånt här underläge.

Det är svårt, hur ska man veta vad man vill? Hur vet man när man är redo?
Vad säger det? Vem säger det?
Hjärtat eller hjärnan?

"När hjärtat säger till så får huvudet säga vad det vill?"

Kanske sant, jag vet inte. Speciellt inte med tanke på att både hjärtat och hjärnan är fucked up.

This is just real fucking shit, and I hate it!



Please make up your mind



Av Liie - 1 september 2009 00:18

Det gör bara ont att tänka tillbaka och inse sina misstag.
Så mycket jag kunnat göra annorlunda.
Jag hade antagligen varit lycklig!

Tack för att du sa sådär, det gjorde verkligen saken lättre.. Det fick mig fan att tänka på hur det hade kunnat vara..Åhh!

Tur att folk glömmer av alkoholen..

Men damn you!

Av Liie - 1 september 2009 00:12


I don't belive in much but I belive in you! <3


- I'm a fool

Ovido - Quiz & Flashcards