Alla inlägg under september 2009

-

Av Liie - 8 september 2009 00:31

I don’t want to hear

People interfere

What do they know

What I feel inside

When I’m up all night

Needing you home

--------------------------------------------------------------------------------------------------

You don't have to love me for me

Oh baby ever understand

Just know I love the time that we both had

And I don't ever wanna see you sad

Be happy

I don't wanna hold you if you don't wanna tell me you love me babe

Just know I'm gonna have to walk away

I'll be big enough for both of us to say

Be happy

Av Liie - 7 september 2009 23:34


Finns ingenting som skär så mycket i hjärtat som när du ignorerar.

När du är arg, besviken, irriterad...

Jag vill inte vara såhär, jag vill bara släppa och gå..

Jag fattar inte varför jag inte kan?

Varför hålls jag fast?

If you only knew, how much you mean to me.

But you still don't understand a shit.

You don't care a bit.

I'll have to accept and move on...It just hurts

*Taylor Swift - Love Story*

:'(

Av Liie - 7 september 2009 23:15

Ni är ju dom enda som betyder något </3

Av Liie - 7 september 2009 23:07

Jag borde ha förstått att det skulle skita sig.

Jag borde ha fattat att allting var för bra för att vara sant.

Så fort kylan närmar sig så blir det såhär..

Alla splittras igen and I'm fucking stuck in the middle!


Av Liie - 4 september 2009 00:51

Btw  ... Fuck you right back!


;)

Av Liie - 3 september 2009 23:14

After all of the fights and the lies
Guess you're wanting to haunt me
But that won't work anymore
No more, uh uh, it's over
'Cause if it wasn't for all of your torture
I wouldn't know how to be this way now
And never back down
So I wanna say thank you
'Cause it

Makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
Makes me that much wiser
So thanks for making me a fighter
Made me learn a little bit faster
Made my skin a little bit thicker
Makes me that much smarter
So thanks for making me a fighter

How could this man I thought I knew
Turn out to be unjust, so cruel?
Could only see the good in you
Pretended not to see the truth
You tried to hide your lies,
Disguise yourself
Through living in denial
But in the end you'll see
You won't stop me

Av Liie - 2 september 2009 17:51

Var med syster hos frissan idag, det blev skit bra !
Har suttit och gått igenom massa gamla bilder, shit vad störda saker man gjort under bara några få år..

Tänk att man fortfarande har kontakt med folk ifrån skolan..
Mest minnen är ändå ifrån Kunskapsskolan  - FAMILJEN!! -
Jag fattar inte hur vi hann med allting.

Trots allt bra och dåligt som har hänt så tror jag ändå att det är det som har format oss som människor..
"Det som inte dödar dig, gör dig starkare"
Jag har växt otroligt mycket på bara dom senaste åren, men jag tror att med rätt hjälp och stöd så kommer jag växa ännu mer i mig själv!

Till alla mina riktiga vänner - Jag vet att jag har varit ett asshole. Jag vet att jag inte fanns där när ni kanske behövt mig. Jag vet att ni kände att jag lämnade er i sticket.
Jag kan inte riktigt gottgöra er för dom åren. Men jag vill att ni ska veta att jag finns här nu. och jag vet precis vad jag har gjort fel.
Ingenting kan någonsin förstöra igen!

Ni betyder mer än vad ni någonsin kommer att förstå!

Av Liie - 2 september 2009 03:47



Usted tiene un lugar muy grande en mi corazón    <3

Ovido - Quiz & Flashcards